Asiakaspalvelu

Miten voimme auttaa?

oma wepardin kissa

Oma Wepardi

 

Tiesithän, että voit hoitaa valtaosan asioistasi Oma Wepardin kautta? Kirjaudu Oma Wepardiin tästä.

Onko salasanasi unohtunut?

Jos salasanasi on unohtunut niin voit nollata sen tästä.

COVID-19

Kuten monessa muussakin työyhteisössä, on koronavirus COVID-19 johtanut meilläkin erityisjärjestelyihin. Kaikki työntekijämme ovat siirtyneet toimistoista etätöihin, mikä tekee asiakaspalvelun pyörittämisestä tavallista haasteellisempaa.Rajallisten resurssiemme johdosta emme valitettavasti pysty ylläpitämään puhelinpalvelua, vaan pistämme kaikki resurssimme sähköpostilla tuleviin yhteydenottoihin vastaamiseen sekä takaisinsoittopyyntöjen hoitamiseen.
email

Sähköpostitse

Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@wepardi.fi.

Laskutusasioissa voit laittaa sähköpostia osoitteeseen fsf.asiakaspalvelu@visma.com.

puhelin

Puhelimitse

Puhelinpalvelumme toimii toistaiseksi soittopyyntöjen perusteella. Voit jättää soittopyynnön täältä. Olemme tavoitettavissa klo 9-16 välillä.

Laskutusasioissa voit olla suoraan yhteydessä laskutuspalveluumme johon voit soittaa numeroon 02 4808 8020. Laskutuspalvelumme tuottaa Visma Financial.

Puhelun hinta on 8,35 snt / puhelu + 16,69 snt / min.

Wepardi on saanut paljon positiivista palautetta asiantuntevasta asiakaspalvelustaan.

kuulokkeet