Ale!

Googlen hakusanatutkimus

59,00  + alv 24 %

 

Tarjoamme Wepardin asiakkaille Googlen hakusanatutkimuksen hintaan 59 € + alv.

Hakusanatutkimuksessa käymme läpi verkkosivullesi johtavat hakusanat, niiden hakuvolyymit, sekä hakusanojen vaikeuden. Lisäksi teemme vertailun kahdesta kilpailijastasi. Voit itse ilmoittaa meille kilpailijat, joiden hakusanoihin vertaamme tuloksiasi. Voimme myös itse valita kilpailijat perustuen käyttämäämme työkaluun.

Osasto: Avainsana tuotteelle

Kuvaus

Lopputuloksena saat raportin, jossa hakusanat on listattu niiden KPI:n mukaan sekä suosituksen hakusanoista joiden kehittämiseen yrityksesi kannattaa keskittyä perustuen kilpailijoihisi sekä uusia hakusanaideoita. Hakusanatutkimus on siis ensimmäinen askel hakukoneoptimoinnin parantamiseen.

Mikäli yrityksestäsi ei löydy hakukoneosaamista tai sisällöntuotantoa, voimme toteuttaa hakusanatutkimuksen mukaiset toimet. Tästä hinta sovitaan erikseen, sillä työn laajuus riippuu toimialasta sekä jo tehdyistä hakukoneoptimoinnin toimenpiteistä.

Mikäli et ole vielä Wepardin asiakas, voit tilata Wepardin kehutun hostingpalvelun täältä.

Mitä on hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi (SEO, Search Engine Optimization) tarkoittaa verkkosivuston tai sisällön optimointia siten, että se näkyy mahdollisimman korkealla hakutuloksissa hakukoneessa, kuten esimerkiksi Google. Tavoitteena on saada enemmän orgaanista liikennettä sivustolle, kun käyttäjät etsivät tiettyjä avainsanoja tai lauseita hakukoneessa.

Hakukoneoptimoinnissa on useita eri osa-alueita, kuten sisällön optimointi, tekninen optimointi, linkkien rakentaminen ja käyttäjäkokemuksen parantaminen. Sisällön optimointiin kuuluu esimerkiksi avainsanojen käytön huomioiminen, sisällön rakenne, metakuvausten ja otsikoiden optimointi. Tekniseen optimointiin kuuluu esimerkiksi sivuston nopeus, mobiiliystävällisyys ja URL-rakenteet. Linkkien rakentamisessa pyritään hankkimaan sivustolle laadukkaita linkkejä muilta sivustoilta, mikä lisää sivuston luotettavuutta ja arvoa hakukoneiden silmissä. Käyttäjäkokemuksen parantamisella pyritään sivuston käytön helppouteen ja mukavuuteen, joka edelleen parantaa sivuston arvoa hakukoneissa.

On tärkeää huomata, että hakukoneoptimoinnilla pyritään aina tarjoamaan käyttäjille mahdollisimman relevanttia ja korkealaatuista sisältöä. Hakukoneoptimoinnilla ei tule tavoitella ainoastaan hakukoneiden hyväksyntää, vaan ensisijaisesti pyrkiä tarjoamaan käyttäjille hyödyllistä sisältöä ja hyvää käyttäjäkokemusta.